Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Poleć nas znajomym i zbieraj punkty! Super Czytelnia :: BLOG Najszybsze informacje poprzez BLIP.pl Super Czytelnia :: Ważne informacje na e-m@il Super Czytelnia :: Zarabiaj z nami! KONKURS na Sklep Roku 2008 w Sieci NEXTRANET

dariusz puzyrkiewicz

  • Biblia content marketingu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia content marketingu - audiobook

    Data dostępności: 29.05.2023

    Data publikacji: 29.05.2023

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 26.02.2024

    Data publikacji: 26.02.2024

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - audiobook

    Data dostępności: 28.01.2021

    Data publikacji: 28.01.2021

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Rzeczpospolita Obojga Narodów. Calamitatis Regnum
  3. 3.Romans z włamywaczem
  4. 4.Najskrytsze miejsca duszy
  5. 5.Za szczytem
  6. 6.Nasza prywatna gra
  7. 7.Od pierwszego wejrzenia
  8. 8.Gra zmysłów
  9. 9.Przedstawienie czas zacząć
  10. 10.Wielka wygrana

Najchętniej kupowane

  1. 1.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  4. 4.Plus Minus
  5. 5.Tygodnik Do Rzeczy
  6. 6.Sport
  7. 7.Tygodnik Powszechny
  8. 8.Przegląd Sportowy
  9. 9.Nowa Technika Wojskowa
  10. 10.Newsweek Polska